På Kvitesid omrogssenter er det daglege VM-sendingar. Ingebjørg Ranheim (t.v.) og Anne Nyland. Foto: Elin Fjalestad VM-feber på omsorgssenteret Elin Fjalestad Elin Fjalestad Publisert 01.03.2025 - 18:00 nyhende
Etter å ha fått nei av kommunen to gonger og tapt i tingretten, fekk Alf Kjetil medhald til slutt. – Myndigheitsmisbruk
Temaet i år er «liding». – Høyrest kanskje litt tungt og vanskeleg ut, men me lovar å overraske, røre og lyfte