Legen, som har vore tilsett ved eit legekontor i Vest-Telemark, jobbar ikkje lenger her. (Illustrasjonsfoto: Colourbox) Kommunen har meldt legen til politiet. – I vårt hovud er dette svindel Elin Fjalestad Elin Fjalestad Publisert 17.03.2025 - 21:55 Sist oppdatert 17.03.2025 - 22:00 kommune heimekontor fastlege nyhende svindel politiet
Etter å ha fått nei av kommunen to gonger og tapt i tingretten, fekk Alf Kjetil medhald til slutt. – Myndigheitsmisbruk
Temaet i år er «liding». – Høyrest kanskje litt tungt og vanskeleg ut, men me lovar å overraske, røre og lyfte