Fem gauper blei felt i Vest-Telemark under dei fem fyrste dagane av kvotejakta, måndag opnar jakta att. Privat Har gjort opp rekneskapen, nå startar jakta att Tone Tveit Tone Tveit Publisert 09.02.2026 - 05:30 Sist oppdatert 09.02.2026 - 07:20 rovviltregion 2 nyhende statsforvaltaren kvotejakt jaktområde gaupejakt
Etter å ha fått nei av kommunen to gonger og tapt i tingretten, fekk Alf Kjetil medhald til slutt. – Myndigheitsmisbruk
Temaet i år er «liding». – Høyrest kanskje litt tungt og vanskeleg ut, men me lovar å overraske, røre og lyfte