Seljord folkehøgskule ynskjer å tilby overnatting for ulike målgrupper mellom 20. mai og 15. august, når det ikkje er elevar på skulen. Tone Tveit Folkehøgskulen må tenke nytt. Vil bruke sommaren til meir enn vedlikehald Tone Tveit Tone Tveit Publisert 26.04.2025 - 05:30 reiselivsnæringa nyhende berekraftig drift økonomi sommarutleige seljord folkehøgskule seljord kommune
Etter å ha fått nei av kommunen to gonger og tapt i tingretten, fekk Alf Kjetil medhald til slutt. – Myndigheitsmisbruk
Temaet i år er «liding». – Høyrest kanskje litt tungt og vanskeleg ut, men me lovar å overraske, røre og lyfte