Kjell Magne Grave (Ap) var klar på at han ville seie nei til å legge til å rette for ein bubilparkering i Høydalsmo. Kari Smeland - Eg er imot å ha bubilparkering på det beste næringsområdet i Høydalsmo Kari Smeland Kari Smeland Publisert 12.03.2025 - 16:32 Sist oppdatert 12.03.2025 - 20:23 nyhende høydalsmo pål øyvind pedersen bubilparkering politikk
Etter å ha fått nei av kommunen to gonger og tapt i tingretten, fekk Alf Kjetil medhald til slutt. – Myndigheitsmisbruk
Temaet i år er «liding». – Høyrest kanskje litt tungt og vanskeleg ut, men me lovar å overraske, røre og lyfte