Politikarane i Seljord skal denne veka ta stilling til om kommunen skal selje ein leiligheit dei eig i nabobygget til Telesenteret. Cecilie Ausland Bustaden har stått tom i meir enn eitt år. Nå vil kommunen selje Tone Tveit Tone Tveit Publisert 06.03.2025 - 05:30 økonomi seljord politikk nyhende leilegheit kommunedirektør investering bustad og eigedom sterke-nils vegen
Etter å ha fått nei av kommunen to gonger og tapt i tingretten, fekk Alf Kjetil medhald til slutt. – Myndigheitsmisbruk
Temaet i år er «liding». – Høyrest kanskje litt tungt og vanskeleg ut, men me lovar å overraske, røre og lyfte