Dei to legane som vart tilsett på Kviteseid legekontor i haust, har nå sagt opp. Elin Fjalestad Begge legane sa opp i prøvetida Elin Fjalestad Elin Fjalestad Publisert 06.03.2025 - 05:34 Sist oppdatert 06.03.2025 - 08:37 nyhende
Etter å ha fått nei av kommunen to gonger og tapt i tingretten, fekk Alf Kjetil medhald til slutt. – Myndigheitsmisbruk
Temaet i år er «liding». – Høyrest kanskje litt tungt og vanskeleg ut, men me lovar å overraske, røre og lyfte