Åslaug Sem-Jacobsen, frå Notodden er valt inn i Senterpartiets sentralstyre. Privat Åslaug meiner det som skjedde laurdag er den største æra ho har opplevd som politikar Tone Tveit Tone Tveit Publisert 29.03.2025 - 22:19 Sist oppdatert 30.03.2025 - 12:54 åslaug sem-jacobsen nyhende politikk sentralstyret telemark senterpartiet
Etter å ha fått nei av kommunen to gonger og tapt i tingretten, fekk Alf Kjetil medhald til slutt. – Myndigheitsmisbruk
Temaet i år er «liding». – Høyrest kanskje litt tungt og vanskeleg ut, men me lovar å overraske, røre og lyfte