LESARINNLEGG Privatisering av vegar: Kviteseid kommune kan vel ikkje spare pengar dei ikkje brukar? Publisert 11.02.2025 - 11:00 meiningar lesarinnlegg kviteseid
Etter å ha fått nei av kommunen to gonger og tapt i tingretten, fekk Alf Kjetil medhald til slutt. – Myndigheitsmisbruk
Temaet i år er «liding». – Høyrest kanskje litt tungt og vanskeleg ut, men me lovar å overraske, røre og lyfte