Gro Hommo gler seg over ja til ølbrygging og at brygget kan serverast i Lega-kafeen. Ektemannen Geir er ein av dei som skal stå for brygginga. Privat Gro og Geir skal lage øl Åshild Emma Solbjør Åshild Emma Solbjør journalist Publisert 05.04.2025 - 18:01 vinje nyhende myse mat og drikke lega øl gro hommo næringsliv
Etter å ha fått nei av kommunen to gonger og tapt i tingretten, fekk Alf Kjetil medhald til slutt. – Myndigheitsmisbruk
Temaet i år er «liding». – Høyrest kanskje litt tungt og vanskeleg ut, men me lovar å overraske, røre og lyfte