Først og fremst er det seniorar og handverkarar som er dei mest trufaste kjøpegruppene for «dum-telefonar». Men Elkjøp seier stadig fleire yngre kundar har vist interesse. Illustrasjonsfoto: Paula Jee Ullaland / NPK
Sel fleire «dum-telefonar» til unge
Mange unge ser nytten av å vere heilt avlogga på smarttelefonane sine. Ein medieforskar frårår derimot reguleringar i skulen, aldersgrenser og å kvitte seg med smarttelefonen heilt.
Barn og unge har i fleire år hatt skjermar tilgjengeleg overalt. På skulen og i fritida har nettbrett, mobiltelefonar og dataskjermar blitt ein del av kvardagen.
No er det endringar på gang. Mellom anna har det kome ei nasjonal tilråding om mobilfrie skular, ei varsla aldersgrense på sosiale medium (so-me) og ifølgje Elkjøp er det fleire yngre kundar som no ønskjer seg ein «dum-telefon».
Ein trykkjetelefon, også kalla «dum-telefon» er ein mobiltelefon med tastar som manglar internett og derfor berre kan utføre standard-funksjonar som å ringe og sende tekstmeldingar.
5 veker - 5 kr
Deretter 189 per månad
Inga binding
KJØP